792 11 44 44 SERWIS iPhone iPad MacBook Warszawa, Katowice, Gdańsk, Rzeszów, Łódź, Gdynia, Bydgoszcz, Kraków.

Platforma serwisowa


Witaj na wyjątkowej platformie skupiającej 40 serwisantów urządzeń mobilnych z 10 miast Polski.

Rynek serwisowy w Polsce jest mocno nasycony. Przez ostatnią dekadę punkty GSM obsłużyły setki tysięcy klientów a duży popyt na drugi plan zepchnął jakość usług i obsługę klienta.

ZbitaSzybka.pl to przysłowiowy powiew świeżości na skostniałym rynku usług serwisowych. Jako jedni z nielicznych posiadamy profesjonalne oprogramowanie serwisowe, wykonujemy szczegółowy formularz ekspertyzy urządzenia, profesjonalne telefoniczne i internetowe Biuro Obsługi Klienta. Dbamy o relacje z klientami a przede wszystkim bezustannie usprawniamy procedury naprawy.

TWÓJ CZAS JEST CENNY

Rezerwacja terminów serwisowych


Jako nieliczni prowadzimy system rezerwacji zleceń serwisowych. Zanim dotrzesz pod adres umów się na konkretny termin telefonicznie, przez e-mail lub wrzucając wybraną usługę do koszyka. Zaoszczędzisz masę czasu. Obsłużymy Cię bez kolejki. Usługę naprawy wykonasz nawet w 30 minut.

Kontakt


Kontakt telefoniczny

 

+48 792 11 44 44

(gdy infolinia jest zajęta wyślij sms lub e-mail z numerem telefonu, oddzwonimy)

 

E-mail

 

bok@zbitaszybka.pl

(pisząc e-mail pamiętaj aby wskazać miasto usługi, model urządzenia, rodzaj usterki oraz numer kontaktowy)
 

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania w ekspresowym tempie.
Odpowiedź otrzymasz od 5 minut do max. 24h.

Jakość to proces


Każdy serwisant, który przynależy do ZbitSzybka.pl ma przynajmniej 5-letnie doświadczenie i setki przeprowadzonych napraw. ZbitaSzybka.pl jest łącznikiem pomiędzy klientem a sprawdzonym serwisantem. Każda usługa jest objęta ochroną ZbitaSzybka.pl i w każdej sprawie służymy pomocą. Podziel się z nami doświadczeniami z serwisem a na pewno weźmiemy je pod uwagę! Skupiamy serwisantów specjalizujących się w naprawie takich urządzeń jak Apple iPhone, iPad, Samsung, Sony itd. Serwisanci należący do ZbitaSzybka.pl są w takich miastach jak: Warszawa, Gdynia, Gdańsk, Kraków, Dąbrowa Górnicza (Katowice), Kielce, Białystok, Lublin, Rzeszów, Wrocław.

Wyciągamy wnioski


Zbieramy informacje o rynku usług serwisowych od lat i wyciągnęliśmy następujące wnioski

Serwisy bez nadzoru:

– bardzo często nie dotrzymują terminów napraw
– nie zależy im na opinii klienta liczą na jednorazową usługę
– naciągają nieświadomych klientów na niepotrzebne koszty
– w razie sytuacji kryzysowej przestają odbierać telefon albo oddają klientowi zepsute urządzenie twierdząc, że takie było przed naprawą.

Korzystając z naszej platformy masz pewność, że:

– praca serwisantów jest kontrolowana i wszelkie niedociągnięcia są na bieżąco korygowane
– ogólnopolskie doświadczenie sprawia, że szybciej możemy przekazywać serwisantom nowinki serwisowe
– każdy serwisant pracuje na dobre imię całej platformy ZbitaSzybka.pl dlatego każdemu zależy nie tylko na swojej jakości, ale i jakości innego serwisanta również z innego miasta Polski
– nawet w sytuacjach wyjątkowych (choroba, wypadek, niedyspozycja) obowiązki i zobowiązania jednego serwisanta przejmuje inny z tego samego lub innego miasta
– przed i po każdej usłudze wykonywany jest skrupulatny formularz serwisowy, który daje pełny obraz stanu technicznego urządzenia.
– gwarancja na usługi realizowana jest w każdym z miast

Co składa się na cenę usługi?


Bardzo często pierwszym i jedynym pytaniem klienta, który dzwoni na infolinie jest: Ile kosztuje naprawa?

Cena większości usług jest na stronie głównej ZbitaSzybka.pl, aczkolwiek niejednokrotnie nie zdajemy sobie sprawy co się na nią składa?

• Części serwisowe (Im wyższa jakość, tym wyższa cena).

• Czas serwisanta (Im bardziej doświadczony serwisant, tym większa cena. Im bardziej doświadczony tym mniejsze ryzyko, że z Twoim urządzeniem stanie się coś niepożądanego np. będzie brakowało w nim śrubek po naprawie, wnętrze telefonu będzie zabrudzone ponieważ serwisant nie zachowa higieny itd. Masz gwarancję, że usługa będzie wykonana profesjonalnie i będzie dłużej funkcjonować).

• Profesjonalny lokal usługowy – duże koszty. Komfortowy lokal gdzie klient może spokojnie usiąść i w komfortowych warunkach oddać urządzenie do naprawy bez obawy, że nazajutrz nikogo nie zastanie pod danym adresem.

• Oprogramowanie serwisowe. Profesjonalne oprogramowanie serwisowe kosztuje ale klient czuję pełne bezpieczeństwo po profesjonalnie wykonanym formularzu przyjęcia podczas, którego testowane jest ponad 20 funkcji urządzenia system generuje potwierdzenie. Status usługi można śledzić online a gdy usługa jest wykonana system automatycznie wysyłka wiadomość e-mail i SMS.