Gwarancja naszego iPhone – jak sprawdzić? | PORADNIK

Oceń stronę
[Ocen: 0 Średnia: 0]

Zapewne wiele razy podczas kupna używanego sprzętu Apple chcieliście sprawdzić czy właściciel Was nie okłamuje i urządzenie posiada podstawową, bądź rozszerzoną gwarancję. Od dziś nie musicie korzystać z podejrzanych, ponieważ w tym artykule pokażę Wam jak skorzystać z miejsca, które Apple udostępnia oficjalnie.

Gwarancja rzecz święta

Będzie to chyba jeden z najkrótszych poradników na łamach naszego serwisu, jednak nie umniejsza to wcale jego wadze. Gwarancja naszego iPhone (i innych urządzeń giganta z Cupertino) to jedna z najważniejszych rzeczy. Warto więc wiedzieć, ile jeszcze czasu zostało do jej końca, by uniknąć przykrego rozczarowania.

Wiedza ta jest niezmiernie ważna w momencie kiedy zdecydujemy się na rozszerzenie ubezpieczenia naszego sprzętu o pakiet Apple Care. Mianowicie może go wykupić tylko i wyłącznie, jeśli podstawowy okres gwarancyjny jest ważny, tj. w pierwszym roku od aktywacji urządzenia na stronie Apple.

Gwarancja naszego iPhone – sprawdzamy krok po kroku

W tym miejscu w kilku prostych krokach pokażę Wam jak sprawdzić okres ważności naszego urządzenia. Przejdźmy zatem do krótkiej i treściwej instrukcji.

  1. W przeglądarce naszego urządzenia wchodzimy w ten link;

  2. Twoim oczom ukaże się panel (tak jak poniżej). W widocznym polu wpisujemy numer IMEI urządzenia, którego okres gwarancyjny chcemy sprawdzić.

  3. Aby zdobyć numer IMEI naszego urządzenia wchodzimy w Ustawienia->Ogólne->To urządzenie. Jeśli urządzeni nie chce się włączyć, numer IMEI znajdziemy na pudełku jako Serial Number.

  4. Po prawidłowym wpisaniu numeru IMEI i kodzie zabezpieczającym powinniście widzieć nastepujące informacje. Jeśli gwarancja wygasła pojawi się stosowny komunikat.

Warto dodać, że w tym serwisie sprawdzimy numer seryjny wszystkich naszych iUrządzeń od iPod’ów, przez iPhoney, na MacBook’ach kończąc.

 

Źródło: Apple.com

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.