20 września podczas premiery Apple w Singapurze, firma Huawei postanowiła zareklamować swoje produkty. Oczywiście zrobiono to w niestandardowy sposób – jak przystało na nowoczesną firmę. CNet donosi, że pracownicy dalekowschodniego giganta rozdali wśród oczekujących blisko 200 power banków o pojemności 10 tysięcy mAh.
Huawei umie w marketing
Ludzie od Huawei wchodzili między ludzi czekających w kolejce po upragnionego iPhone’a lub Apple Watch i rozdawało im power banki w specjalnych pudełkach. Widniał na nim równie ciekawy napis:
Here’s a power bank. You’ll need it. Courtesy of Huawei.
(To jest power bank. Będziesz go potrzebował. Dzięki uprzejmości Huawei.)
Dzięki temu Huawei wypromował swoją markę przed otwarciem sprzedaży jednych z najbardziej pożądanych urządzeń na świecie. Dodatkowo producent zadrwił z nowych iPhone’ów dając do zrozumienia, że kwestia pojemności baterii oraz czasu pracy na jednym ładowaniu to niezbyt mocna strona smartfonów Apple. (2658 mAh w modelu Xs, 2942 mAh w Xs Max). Wszystko to wydarzyło się przed premierą (czyżby chęć odwrócenia niektórych osób od zakupu modelu Xr, Xs oraz Xs Max?).