iPhone Xs Max i pierwsze problemy z wyświetlaczem

Oceń stronę
[Ocen: 0 Średnia: 0]

W dniu wczorajszym ruszyła oficjalna sprzedaż tegorocznych iPhone’ów. Niestety – dla użytkowników – nie wszyscy posiadacze będą mogli cieszyć się pełnowartościowym sprzętem. Tak, iPhone Xs Max napotkał problemy wieku dziecięcego.

iPhone Xs Max z wadliwym wyświetlaczem

Jeden z australijskich nabywców niestety nie mógł w pełni cieszyć się ze swojego urządzenia. Mianowicie chodzi o o wypalony pasek pikseli, który ukazał się podczas pierwszego włączenia iPhone Xs Max. W internecie pojawiło się wiele spekulacji na temat tego, co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy. Warto zauważyć, że opakowanie nie zostało uszkodzone – wykluczyć można więc fizyczną ingerencję.

Zapewne jest to wada produkcyjna, co jest normą w nowej serii urządzeń. Pamiętajmy, że do sieci póki co trafił tylko jeden przypadek. W rzeczywistości jednak poszkodowanych użytkowników może być znacznie więcej. Tak, jeśli sytuacja urośnie do znacznych rozmiarów, Apple uruchomi specjalny program wymiany wyświetlacza lub samego urządzenia. Patrząc od strony czysto wizerunkowej, nie byłoby to dobre posunięcie. Obecnie musimy poczekać aż sytuacja się rozwinie, a podobne przypadki – o ile istnieją – zostaną opublikowane.

 

Źródło: Musthafa Ali

Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie serwisu albo chcesz wiedzieć, co aktualnie dzieje się w naszej ekipie wpadaj na sociale:

FB: ZbitaSzybka Fanpage
IG: ZbitaSzybka
TT: ZbitaSzybka

MASZ USZKODZONEGO IPHONE’A? INNY SERWIS NIE PODJĄŁ SIĘ NAPRAWY? WPADAJ DO ZBITASZYBKA SERWIS!

TWÓJ XIAOMI MI6 NIE CHCE SIĘ WŁĄCZYĆ, NIE UZNALI CI GWARANCJI W HUAWEI? ZAPRASZAMY DO JEDNEGO Z NASZYCH PUNKTÓW SERWISOWYCH!

Znajdziesz nas w: Warszawie, Gdyni, Krakowie, Bydgoszczy, Gdańsk Główny, Rzeszowie, Gdańsk Wrzeszcz, Łódź, Katowice.

ZbitaSzybka serwis iPhone, MacBook, iPad, iPod, Xiaomi, Huawei. ZADZWOŃ DO NAS+48 792 72 44 44 lub +48 792 11 44 44

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *