W Zbitaszybka.pl oferujemy profesjonalne naprawy iPhone 12, 12 Pro, 12 Pro Max czy 12 Mini takie jak serwis, naprawa rozbitej szybki, rozlanego wyświetlacza, pasów na ekranie, pęknięcia szybka przednia i tylna, niedziałający dotyk czy naprawa niesprawnej warstwy digitizera.
Niska cena wymiany ekranu lub szybki w iPhone 12, 12 Pro Max czy mini
Typowy użytkownik iPhone’a dość rzadko bo średnio raz w roku wymienia szybę lub ekran. Jedni rzadziej (raz na kilka lat, inni częściej). Z racji faktu, że robimy to tak rzadko nie jesteśmy ekspertami z zakresu serwisu urządzeń Apple.
Rozum podpowiada nam najczęściej: “szukaj najniższej ceny wymiany szybki iPhone 12, przecież to nie może być skomplikowane… co tu można zepsuć?”. Taka strategia myślenia jest powszechna więc nie dziwie się Tobie, że taką obrałeś.
Zanim jednak przejdziemy do cen. Chcielibyśmy aby Twoja świadomość na temat usług serwisowych takich jak wymiana ekranu czy wyświetlacza iPhone 12 Pro mini czy Max wzrosła. Chciałbym abyś po przeczytaniu tego artykułu podjął świadomą decyzję i aby Twój poziom zadowolenia był wysoki.
Co składa się na cenę usługi wymiany szyby czy wyświetlacza w iPhone 12?
Aby podjąć świadomą decyzję musisz znać fakty, które wpływają na cenę usługi wymiany szybki czy ekranu w iPhone 12 (Pro, Pro max, mini). Aspektów jest kilkadziesiąt i postaram się poruszyć w tym wpisie chociaż część z nich. Jeżeli coś jest dla Ciebie niejasne zawsze możesz zadzwonić pod numer 799 399 101
Jakość wykorzystanych komponentów
Nie wiem czy wiesz, ale firma Apple nie produkuje żadnych podzespołów, z których składa się iPhone 12. Zleca ich produkcję firmom z całego świata a większość zakładów produkcyjnych tych firm znajduje się w Chinach.
Sam ekran do iPhone’a składa się z kilku różnych elementów jak szyba, klej optyczny OCA, warstwa polaryzacyjna, warstwa dotykowa tzw. digitizer, wyświetlacz OLED lub LCD, podświetlenie, warstwa 3D Touch.
Ramka oraz inne małe komponenty, które utrzymują w miejscu kamerę czy głośniczek rozmów. Jest też siateczka głośniczka, która w iPhone 12 jest wklejona pomiędzy szybę a ramkę.
Nie jest tajemnicą, że szyby dla iPhone 12 (mini, Pro, Pro Max) produkuje m.in. firma Corning. Wyświetlacze dla iPhone 12 m.in. firma Samsung, Sharp, LG, Japan Display, BOE.
Kleje OCA (klej łączy szybę z wyświetlaczem i warstwą dotykową) m.in. znany producent samochodów Mitsubishi.
Baterie m.in. Sunwoda, Shenzhen Desay Battery Technology Company Limited, Simplo Technology.
Pełna lista dostawców Apple na rok 2021 jest tutaj https://www.apple.com/supplier-responsibility/pdf/Apple-Supplier-List.pdf
Gdy już wiemy, że firma Apple nie jest producentem żadnej części, z której składa się iPhone zaczynamy rozumieć, że jakość części wykorzystywanych podczas naprawy wpływa na cenę usługi np. wymiany ekranu iPhone 12 mini.
Wymiana szybki w iPhone 12 opiera się na jakości. Oczywiście im wyższa jakość tym wyższa cena usługi. Należy też pamiętać, że komponenty najwyższej jakości spełniają wyśrubowane normy jakościowe projektanta urządzenia czyli Apple.
W ZbitaSzybka.pl posiadamy cztery jakości części w przypadku zarówno naprawy ekranu jak i szyby w iPhone serii 12 i to Ty drogi kliencie decydujesz, która opcje jakościową czyli również cenową wybrać.
Jakość części – najwyższa | Wymiana wyświetlacza iPhone 12
Jakość najwyższa (fabryczna) – jakość części wykorzystywana do naprawy ekranu, szyby czy warstwy dotykowej w iPhone 12 Pro i innych z serii 12 jest ta sama lub taka sama jak na pierwszy montaż.
Najczęściej stosujemy po prostu komponenty od tych samych producentów, którzy produkują na pierwszy montaż.
Np. wyświetlacze firmy Samsung dla iPhone 12 Pro Max (tak, tak to Samsung produkuje wyświetlacze do wielu modeli iPhone w tym również 12).
Jakość części – wysoka
Jakość wysoka (jest około 10, 15% niższa od fabrycznej) – rynek rozbitej szybki i wyświetlaczy jest ogromny szacowany na miliardy dolarów w skali globu dlatego wiele fabryk produkuje części dla iPhone. Nie są one stosowane na pierwszy montaż, ale spełniają wysokie normy jakościowe. Jakość takich komponentów w opcji wysokiej jest praktycznie tak sama jak najwyższej i 99% klientów nawet nie zobaczy różnicy. Jednak my chcemy, aby nasz klient był w pełni świadomy, że są takie komponenty. Oczywiście są tańsze od tych najwyższej jakości, a co za tym idzie usługa serwisowa np. taka jak wymiana szybki iPhone 12 Pro Max jest również tańsza. Kiedy powinniśmy się zdecydować na taką jakość? Gdy zależy nam wysokiej jakości, a przy tym nie zależy nam, aby części użyte do naprawy były producenta, który dostarcza części serwisowe na pierwszy montaż.
Jakość części – średnia
Jakość średnia (około 35, 45% niższa od fabrycznej). Jak sama nazwa wskazuje jest to jakość zauważalnie niższa od fabrycznej, aczkolwiek nadal w pełnie funkcjonalna. Nadal warstwa dotykowa działa dokładnie tak samo. Wyświetlacz może „świecić” trochę słabiej czyli np. w bardzo nasłonecznionym miejscu treść na ekranie może być trudniej widoczna (w pomieszczeniu raczej nie zobaczymy różnicy). Kontrast może być niższy oraz kąty widzenia trochę inne. Szyba wyświetlacza może być mniej odporna na upadki czy zarysowania. Co ciekawe tylko 50% klientów widzi różnice pomiędzy jakością średnią a najwyższą w przypadku naprawy rozbitego iPhone 12, 12 mini, 12 Pro, Pro Max. Dla kogo jest ta opcja? Dla osób, które nie przywiązują wagi do jakości barw, które planują zmienić iPhone na inny np. nowszy model w niedalekim czasie (np. iPhone 13). Ta opcja jest również dla tych, którzy chcą po prostu wykonać usługę taniej i mieć sprawny w pełni funkcjonalny smartfon.
Jakość części – niska
Jakość niska (nawet 65% niższa od jakości fabrycznej). Opcja jest przeznaczona dla tych, którzy chcą naprawić urządzenie jak najtaniej (brak funduszy) i godzą się na bardzo zauważalny spadek jakości użytych do naprawy rozbitego iPhone 12 Pro czy mini komponentów. Szyba może się bardzo szybko rysować oraz być bardzo podatna na uszkodzenia mechaniczne (chyba, że zastosujemy szkło ochronne), warstwa dotykowa działa tak samo, tania warstwa polaryzacyjną może wpływać na kontrast i barwę kolorów oraz kąty widzenia, wyświetlacz generuje o wiele niższą ilość nitów (podświetlenie nie jest tak jasne = gorzej widzimy treści w słońcu), kąty widzenia są słabsze itd. Nadal ta jakość komponentów do naprawy uległego wypadkowi iPhone’a 12 jest w pełni funkcjonalna chociaż w niektórych komponentach niskiej jakości nie da się zaprogramować tzw. Apple True Tone czyli dostosowywania barwy ekranu do otoczenia.
Opcja jest też przeznaczona dla tych, którzy nie dysponują aktualnie budżetem na jakość najwyższą więc naprawiają w taki sposób, aby za jakiś czas zrobić upgrade na wysoką czy najwyższą. Bierzemy pod uwagę odkupienie używanej części jeżeli klient chce zrobić upgrade.
Gwarancja Apple
Część osób preferuje serwis autoryzowany ze względu na to, że mylnie myśli, że utraci gwarancje gdy naprawi swojego iPhone 12 czy 12 Pro w serwisie nieautoryzowanym. Już ponad rok temu firma Apple zmieniła politykę w tym zakresie, która wcześniej faktycznie miała takie brzmienie. Na dziś w przypadku uszkodzenia ekranu czy szybki urządzenie utraci gwarancje aczkolwiek nie na całość a tylko na uszkodzone komponenty. Czyli w przypadku uszkodzenia mechanicznego wyświetlacza stracił on gwarancje Apple, ale pozostałe komponenty takie jak bateria, płyta główna są nadal na gwarancji Apple chyba, że upadek spowodował ich uszkodzenie mechaniczne. Generalnie, gdy którykolwiek element iPhone 12 dozna uszkodzenia mechanicznego utraci gwarancje. Gwarancja nie obejmuje żadnych uszkodzeń mechanicznych.
W praktyce jeżeli mimo zbitej szybki czy rozlanego wyświetlacza Twój iPhone 12 nadal funkcjonuje to znaczy, że można z niego w pełni korzystać (po za uszkodzeniami ekranu) to gwarancja Apple na inne komponenty obowiązuje.
W przypadku gdy skorzystasz z usługi serwisu nieautoryzowanego gwarancja na wszystkie komponenty po za ekranem pozostaje nadal od Apple.
Gwarancje na wyświetlacz ( w przypadku ZbitaSzybka.pl 24 miesiące) otrzymujesz od serwisu nieautoryzowanego.
Nie wiemy jak to jest w przypadku innych serwisów nieautoryzowanych. U nas w przypadku naprawy gwarancyjnej Apple to my załatwiamy wszelkie formalności.
Po usłudze u nas zachowujesz gwarancje Apple na pozostałe komponenty poza ekranem. Od nas otrzymujesz gwarancje na ekran aż na 24 miesiące.
Serwis autoryzowany przyznaje tylko 6 miesięcy gwarancji na wymieniony u nich ekran. My na aż 24 miesiące.
Przykład: jeżeli masz gwarancję Apple na 12 miesięcy a na ekran od nas 24 miesiące to jeżeli np. w 11 miesiącu gwarancji Apple przestanie działać płyta główna i nie będzie to miało nic wspólnego z uszkodzeniem mechanicznym to dostarczasz Twojego iPhone 12, 12 Pro, 12 mini do jednego z salonów ZbitaSzybka.pl (jesteśmy w całej Polsce Gdynia, Warszawa, Gdańsk, Bydgoszcz, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Rzeszów, Lublin, Katowice, Wrocław) a my załatwiamy wszelkie formalności związane z naprawą gwarancyjna.
Pamiętaj, że uszkodzony korpus lub inne mechaniczne uszkodzenie np. szyby tylnej Twojego iPhone 12 wyłącza gwarancje, dopiero przywrócenie sprzętu do stanu przed uszkodzeniem kwalifikuje do gwarancji i w tym aspekcie też świadczymy pełną pomoc.
Gwarancja na usługę wymiany ekranu w iPhone 12 w ZbitaSzybka.pl
Na cenę usługi oczywiście również wpływa jakość i czas usług gwarancyjnych. Nie przypadkiem powstało określenie „gwarancja do bramy a potem się nie znamy” czy jakoś tak :). Na usługę wymiany modułu wyświetlacza czy samej pękniętej szybki w iPhone 12 ZbitaSzybka.pl daje aż 24 miesiące gwarancji. Oczywiście gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych a wady ukryte, które ujawnią się po czasie. Większość serwisów w tym również autoryzowane wystawiają gwarancję na naprawę ekranu w iPhone serii 12, Pro, Max na jedyne 6 miesięcy.
Problemem jest też to, że masa serwisów nieautoryzowanych bazuje tylko na jednym filarze, czyli niskiej cenie. W przypadku zawirowań gospodarczych, epidemii czy innych problemów z płynnością po prostu zamykają swój biznes. Gwarancja pozostaje tylko i wyłącznie wspomnieniem.
Codziennie przyjmujemy masę takich klientów. Sami nam donoszą, że zostali „na lodzie”. Ich serwis iPhone z Sopotu, Warszawy czy Torunia po prostu się zamknął. Marka ZbitaSzybka.pl istnieje na rynku od 2014 roku i posiada aktualnie 21 placówek w całej Polsce.
Wykonaliśmy ponad 250 tysięcy usług serwisowych a brak autoryzacji to atut. Jesteśmy bardziej elastyczni i potrafimy wykonywać naprawy precyzyjne. Serwis autoryzowany najczęściej wymienia całe komponenty. Napraw precyzyjnych nie podejmuje się.
Mamy wiele przykładów napraw gdzie serwis autoryzowany rozkłada ręce. Proponują np. wymianę całego urządzenia za 3000 PLN. My wykonujemy usługę za ułamek tej ceny.
Kolejna kwestia: Zanim pomyślisz o gwarancji. Sprawdź czy Twoje urządzenie ją posiada. Część klientów tak bardzo intensywnie walczy o gwarancje. W konsekwencji nie sprawdzi nawet czy jego urządzenie Apple ją posiada. W efekcie przepłaca za naprawę.
Opinie
Polecamy przed wyborem serwisu przeczytać niezależne opinie w Google. Zweryfikować czy jest to większa sieć serwisowa czy pojedynczy podmiot o wiele bardziej podatny na zawirowania na rynku.
Proszę pamiętać, że autoryzacja serwisu nie daje gwarancji jakości. Firma Apple chciałaby, aby dzięki swoim procedurom utrzymać taką samą jakość w każdym serwisie autoryzowanym. Jest to niemożliwe na całym świecie. Mała sieć serwisowa Apple z mocnymi procedurami daje mocniejsze filary.
Wystarczy wejść w Google i poczytać opinie o autoryzowanych serwisach Apple gdzie średnia opinii to często 3,5. ZbitaSzybka.pl wyspecjalizowała się w serwisie sprzętu Apple i na dziś (08.2021) posiada aż 21 salonów w całej Polsce i średnia opinii Google to 4,9. Jest to niezwykle trudny poziom zadowolenia klienta do utrzymania, ale robimy wszystko co w naszej mocy, aby Cię przekonać. Najlepiej umówić się do nas na niezobowiązująca bezpłatną ekspertyzę urządzenia korzystając z systemu rezerwacji online. www.rezerwacjanaprawy.pl i poczuć jak robimy przyjęcie uszkodzonego urządzenia do serwisu, a jest to tylko przekąską przed daniem głównym.
Na cenę usługi na pewno wpływają również rozwiązania teleinformatyczne. ZbitaSzybka.pl jako pierwszy w Polsce serwis nieautoryzowany zbudował autorski system rezerwacji online. Każdy elementy systemu rezerwacji był budowany krok po kroku, aby był maksymalnie intuicyjny i szybki. Co najważniejsze panel rezerwacji u nas działa faktycznie i osoba, która umówiła się online i jej termin jest zawsze respektowany. Nawet jeżeli w salonie jest kolejka, to klient, który poświecił 2 minuty, aby umówić dogodny termin jest przyjmowany bez kolejki. Wykupiliśmy również wyjątkowo łatwą do zapamiętania domenę rezerwacjanaprawy.pl gdzie w wygodny sposób 7 dni w tygodniu 24h na dobę umówisz się na wizytę serwisową bądź bezpłatną diagnozę Twojego iPhone 12. Jeżeli nie masz salonu ZbitaSzybka.pl blisko siebie zwróć uwagę na to czy firma serwisowa szanuje czas swoich klientów i posiada system rezerwacji online, który sprawia, że nie musisz stać w kolejce, a Twoje najcenniejsze dobro, czyli czas, nie został niepotrzebnie zmarnowany.
Czas usługi naprawy wyświetlacza w iPhone 12
Mało osób rozumie, że długi czas usługi ma firma serwisowa, która nie działa prężnie. Firma, która działa prężnie i szanuje czas swojego klienta posiada wysokie stany magazynowe części. W przypadku iPhone 12, 12 Pro, 12 mini czy Max są one naprawdę drogie. Większość serwisów w tym autoryzowane potrzebuje od 48h do nawet 14 dni na naprawę ekranu. W salonach ZbitaSzybka.pl naprawa ekranu bądź szybki w iPhone 12 to od 1h do 24h, a maksymalnie 3 dni. Jeżeli firma serwisowa ma bardzo długi czas usługi świadczyć to może o niskim budżecie. Co za tym idzie potencjalnych problemach podczas usługi takich jak na przykład wymiana ekranu iPhone 12 Pro Max czy już po jej wykonaniu.
Tutaj znowu pojawia się aspekt niskiej ceny: z jednej strony zaoszczędzisz na naprawę 100 czy 200 PLN. Potem stracisz o wiele więcej na wielokrotne dojazdy reklamacyjne. Jeżeli wykorzystujesz Twojego iPhone’a 12 do pracy to stracisz o wiele więcej nie będąc aktywnym online. Pozornie niska cena będzie Cię kosztować o wiele więcej, przelicz sobie ile kosztuje brak z Tobą kontaktu przez np. 5 dni i sam zdecyduj. Ja wiem, że szybka usługa jest dla mnie najbardziej komfortowa. Nie muszę przyjeżdżać ponownie, a poczekam na miejscu bądź w pobliskiej kawiarni, oddzwonię i odpisze zaraz po odebraniu urządzenia. Oczywiście jeżeli serwis Apple działa profesjonalnie, a naprawa może potrwać dłużej, powinien zapewnić urządzenie zastępcze oraz pomóc w przegraniu kopii zapasowej.
Biuro obsługi klienta (telefoniczne, chat)
Stoisz przed naprawą Twojego iPhone 12 Pro Max i możesz nie zdawać sobie z tego sprawy. Na cenę usługi wpływa to czy serwis posiada Biuro obsługi klienta.
Są 2 opcje: serwis iPhone posiada niezależną komórkę odpowiedzialną tylko i wyłącznie za kontakt z klientem. Druga opcja to sam serwisant (często właściciel małego serwisu) jest chodzącą infolinią.
Jakie są różnice? Bardzo proste w sytuacji, gdy chcesz się dodzwonić do serwisu, który nie posiada BOK najczęściej nikt nie odbiera. Ty denerwujesz się bo chciałbyś dowiedzieć się o status naprawy, a tu zero odzewu. Zastanawiasz się dlaczego tak jest? To proste. Serwisant aktualnie obsługuje klienta, który przyszedł oddać urządzenie, bądź naprawia Twoje urządzenie i nienawidzi jak ktoś mu przeszkadza :). Już rozumiesz? Zaoszczędziłeś 50 PLN na naprawie, a teraz, gdy chcesz się skontaktować i zapytać jak wygląda status naprawy jesteś kłębkiem nerwów. Owszem, jeżeli masz serwis obok domu możesz w 2 minuty podejść i zapytać „co i jak” i masz sprawę załatwioną. Jeżeli jest inaczej to te dodatkowe 20, 50 PLN kupuje Ci spokój i komfort. Dowiedz się zanim wybierzesz serwis czy posiada dedykowane BOK. Utrzymanie BOK jest bardzo kosztowne i wiemy, że tylko kilka % serwisów na nie stać. Konkurują na rynku niską ceną i ledwo wiążą koniec z końcem. Dlaczego mieliby inwestować w kolejny koszt? W ZbitaSzybka.pl posiadamy 4 osoby, które obsługują infolinie i chaty 6 dni w tygodniu. Tacy ludzie wymagają osobnego biura, szkoleń. Oczywiście są to 4 dodatkowe miejsca pracy oraz pensje, do których nie będę Cię oszukiwał Ty również się dokładasz. Czy warto sam stwierdzisz jak skorzystasz :). (www.rezerwacjanaprawy.pl)
Uszkodzenie podczas naprawy
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ile można uszkodzić komponentów podczas takie usługi jak na przykład wymiana wyświetlacza iPhone 12. Ponad trzydzieści. Problem jest w tym, że ciężko Tobie jako osobie, która nie jest ekspertem serwisowym wszystko zweryfikować po naprawie. ZbitaSzybka.pl jako jedyna firma w Polsce testuje po naprawie pod czułym wzrokiem naszego klienta ponad 30 funkcjonalności. Nie znamy serwisu, który ma taką procedurę, a sprawia ona, że nasz poziom reklamacji jest bardzo niski (maks. 1,2% usług). Poziom reklamacji w popularnym serwisie GSM to około 30%. Tak, tak aż 30% wykonanych usług wraca na reklamacje! Dlaczego? Jak to już zapomniałeś? Niska cena czyni cuda :). Jeżeli masz dużo czasu i za darmo odwiedzasz serwis bo masz hulajnogę elektryczną to owszem możesz podążać tropem niskiej ceny. Jeżeli jednak cenisz swój czas i pieniądze to zejdź z tego często uczęszczanego szlaku o nazwie „niska cena”. Niska cena z pozoru jest niska, a w konsekwencji bardzo często kosztuje o wiele więcej.
Co można uszkodzić podczas naprawy iPhone 12, 12 Pro, 12 Pro Max,12 mini? Podczas usługi iPhone 12 wymiana wyświetlacza lub szybki?
Zaczynając do początku. Wielu mało doświadczonych serwisantów uszkadza korpus podczas demontażu uszkodzonego ekranu. Korpusy są porysowane lub posiadają wgniecenia … tak tak cena czyni cuda. W ZbitaSzybka.pl masz gwarancje, że korpus będzie dokładnie w takim samym stanie jak przed naprawą.
Face ID | Naprawa iPhone 12 wymiana wyświetlacza
Niewielu serwisantów zdaje sobie sprawę jak moduł Face ID jest czuły. Jeden nerwowy ruch sprawia, że powstaje uszkodzenie trwałe. Nawet w pełni profesjonalny demontaż ekranu w Twoim iPhone 12 Pro Max może pozbawić Twój smartfon Face ID… niewielu serwisantów o tym wie. Co wtedy? Zaczynają się nerwowe spojrzenia, pot na skroni i tłumaczenie klientowi …. „nooo to po upadku, po prostu nagle się ujawniło”.
W ZbitaSzybka.pl wygląda to inaczej. Przed naprawą wykonujemy formularz przyjęcia i testujemy ponad 30 funkcjonalności Twojego urządzenia. Jeżeli podczas usługi jakakolwiek funkcjonalność przestanie „funkcjonować” to bierzemy to na przysłowiową klatę. Nawet jeżeli mielibyśmy wymienić urządzenie na nowe to zrobimy to właśnie po to abyś był w 100% zadowolony.
Czy jeżeli wiedziałbyś, że dołożenie 30 PLN do kosztu usługi sprawi, że jesteś bezpieczny nawet w sytuacjach losowych to dołożyłbyś? To już decyzja należy do Ciebie. Jeżeli Cię przekonałem to zapraszam do umówienia www.rezerwacjanaprawy.pl.
Uszczelka wyświetlacza
Uszczelka wyświetlacza iPhone 12 Pro Max czy mini to niezwykle ważny element, który zostaje uszkodzony podczas demontażu zbitego ekranu. Nie daj sobie wmówić, że ta uszczelka gwarantuje wodoodporność Twojego iPhone’a 12. Mimo wszystko chroni w wielu sytuacjach przez zalaniem, zachlapaniem czy przed zanieczyszczeniami. Zanieczyszczenia, które dostaną się do wnętrza iPhone’a 12 Pro Max mogą sprawić, że przestaną działać kamery, bądź zostanie uszkodzona bateria.
Podczas demontażu ekranu iPhone 12 Pro, Max czy mini uszczelka jest uszkadzana. Należy skrupulatnie usunąć pozostałości starej uszkodzonej uszczelki, dokładnie odczyścić korpus a następnie nałożyć nową. iPhone 12 wymiana wyświetlacza.
Procedura nowej uszczelki jest u nas „procedurą koronną”, czyli świętą! Niestety codziennie otrzymujemy wiele urządzeń po naprawie w typowym serwisie, gdzie występuje brak uszczelki, bądź stara uszczelka nie została usunięta. Praktyki takie są niestety masowe i nawet serwisy autoryzowane potrafią nie przestrzegać podstawowej procedury usunięcia starej uszczelki.
Płyta główna | iPhone 12 wymiana wyświetlacza
Inny element iPhone 12 Pro czy mini, który można uszkodzić podczas wymiany rozlanego wyświetlacza czy roztłuczonej szybki to płyta główna. Wystarczy jeden nerwowy ruch śrubokrętem i miniaturowej wielkości układ na płycie głównej zostaje uszkodzony. W pierwszym momencie to uszkodzenie może nie być wykrywalne, ale po czasie możemy zauważyć różne usterki. Grzanie się telefonu iPhone 12 Pro. Brak funkcjonalności NFC w iPhone 12 mini. Nie działa bluetooth w iPhone 12 Pro. Wi-fi nie łączy się w iPhone 12 Pro Max. iPhone 12 się nagle wyłącza czy restartuje. Procesor w iPhone 12 działa na niższych obrotach. Głośniki odtwarzają muzykę ciszej bądź charczą. Przyciski włączania czy głośności w iPhone 12 nie reagują i wiele, wiele innych.
Tylko doświadczony technik z zapleczem uniknie niepotrzebnych błędów. W ZbitaSzybka.pl bazujemy na wiedzy wielu techników z całej Polski. Każdy technik wymienia swoje doświadczenie na wewnętrznym forum dyskusyjnym oraz na grupie komunikacyjnej. Procedury oraz bardzo duży nacisk na ogólnopolską komunikacje sprawia, że Twój iPhone naprawia osoba z wiedzą kilkudziesięciu osób. Poziom reklamacji utrzymuje się u nas bardzo nisko (1 maks. 2% przypadków).
Autorskie oprogramowanie serwisowe online | iPhone 12 wymiana wyświetlacza szybki
Kolejny filar naszej działalności serwisowej, z którego jesteśmy niezwykle dumni. Autorskie, napisane linijka po linijce od podstaw przez naszego programistę oprogramowanie serwisowe. Podczas przyjęcia testujemy ponad 30 funkcjonalności Twojego iPhone 12. Oprogramowanie serwisowe skrupulatnie odnotowuje każdy etap ekspertyzy.
W każdej chwili możesz wejść w indywidualny link Twojego zlecenia serwisowego i sprawdzić status naprawy. Możesz również wybrać opcje naprawy po ekspertyzie i zatwierdzić ją bez potrzeby kontaktu telefonicznego.
Na każdym etapie naprawy otrzymujesz e-mail informacyjny. Dodatkowo o najważniejszych fazach zostaniesz poinformowany również sms-em.
Dedykowane oprogramowanie serwisowe sprawia, że Twój czas jest szanowany a komunikacja pomiędzy Tobą a serwisantem jest na najwyższym poziomie. Jak wiemy 99% problemów tego świata zaczyna się od niskiej jakości komunikacji. Dbamy o to aby błędy komunikacyjne podczas naprawy Twojego iPhone 12 nie wystąpiły.
Cennik iPhone 12 wymiana wyświetlacza iPhone 12 Pro naprawa szybki
W tym miejscu przedstawiamy aktualnie ceny wymiany ekranu lub szybki w modelach serii 12
CENNIK | Jakość najwyższa | Jakość wysoka | Jakość średnia | Jakość niska |
---|---|---|---|---|
iPhone 12 naprawa zbitej szybki | ||||
iPhone 12 wymiana wyświetlacza | ||||
iPhone 12 mini naprawa zbitej szybki | ||||
iPhone 12 mini wymiana wyświetlacza | ||||
iPhone 12 Pro naprawa zbitej szybki | ||||
iPhone 12 Pro wymiana wyświetlacza | ||||
iPhone 12 Pro naprawa zbitej szybki | ||||
iPhone 12 Pro Max wymiana wyświetlacza |
Dane techniczne iPhone 12 wymiana wyświetlacza
iPhone 12 | iPhone 12 mini | iPhone 12 Pro | iPhone 12 Pro Max | |
---|---|---|---|---|
Wyświetlacz wielkość | 6,1" OLED | 5,4" OLED | 6,1" OLED | 6,7" OLED |
Moduł aparatu | Dwa obiektywy Obiektyw ultraszerokokątny Obiektyw szerokokątny | Dwa obiektywy Obiektyw ultraszerokokątny Obiektyw szerokokątny | Trzy obiektywy Obiektyw ultraszerokokątny Obiektyw szerokokątny Teleobiektyw x2 | Trzy obiektywy Obiektyw ultraszerokokątny Obiektyw szerokokątny Teleobiektyw x2.5 |
Skaner LiDAR do obsługi portretów w trybie nocnym, szybszego autofokusu w słabym świetle i niesamowitych nowych wrażeń w AR | NIE | NIE | TAK | TAK |
Czip A14 Bionic | TAK | TAK | TAK | TAK |
Czas odtwarzania wideo | Do 17 godzin odtwarzania wideo | Do 15 godzin odtwarzania wideo | Do 17 godzin odtwarzania wideo | Do 20 godzin odtwarzania wideo |
Face ID | TAK | TAK | TAK | TAK |
Zgodność z akcesoriami i ładowarkami bezprzewodowymi MagSafe | TAK | TAK | TAK | TAK |
Pojemność (pamięć wbudowana) | 64 GB 128GB 256GB | 64 GB 128GB 256GB | 128GB 256GB 512GB | 128GB 256GB 512GB |
Wyświetlacz rozdzielczość | 2532 na 1170 pikseli przy 460 pikselach na cal | 2340 na 1080 pikseli przy 476 pikselach na cal | 2532 na 1170 pikseli przy 460 pikselach na cal | 2778 na 1284 piksele przy 458 pikselach na cal |
Jasność maks. | Jasność maks. 625 nitów (typowo) Jasność maks. 1200 nitów (HDR) | Jasność maks. 625 nitów (typowo) Jasność maks. 1200 nitów (HDR) | Jasność maks. 800 nitów (typowo) Jasność maks. 1200 nitów (HDR) | Jasność maks. 800 nitów (typowo) Jasność maks. 1200 nitów (HDR) |
Wymiary | Wysokość 146,7 mm Szerokość 71,5 mm Grubość 7,4 mm | Wysokość 131,5 mm Szerokość 64,2 mm Grubość 7,4 mm | Wysokość 146,7 mm Szerokość 71,5 mm Grubość 7,4 mm | Wysokość 160,8 mm Szerokość 78,1 mm Grubość 7,4 mm |
Masa | 162 g | 133 g | 187 g | 228 g |
Nie zamierzam oceniać merytoryki – jestem raczej laikiem w temacie… Jednak Twój styl wypowiedzi i ogólne poprowadzenie tematu mnie przekonuje i jak najbardziej na plus. Będę częściej tu zaglądał, pozdrawiam
Jaki koszt naprawy szkiełka aparatu
zapraszamy po indywidualną wycenę http://www.zbita.pl/mapa
Nie wyświetlają się ceny. Jaki jest koszt naprawy zbitej szybki tyłu telefonu? iPhone 12 pro
Witamy serdecznie, ceny zmieniają się dynamicznie zapraszamy do kontaktu zbitabok@gmail.com
Ile kosztuje wymiana zbitej szybki tylna szybka iphon 12 pro?
Witam. Jaki jest koszt wymiany tylnej szybki w iPhone 12?
Witamy serdecznie, ceny zmieniaja sie dynamicznie zapraszmay do kontaktu zbitabok@gmail.com lub 792114444
witam
ile dajecie gwarancji na wymianę ekranu 12 pro max ?
Pozdrawiam
24 miesiące zapraszamy do rezerwacji http://www.rezerwacjanaprawy.pl
Który autoryzowany serwis daje tylko 6 miesięcy na wymieniony oryginalny ekran ?
właśnie skontaktowaliśmy się z autoryzowaną siecią iD…. gwarancja na wymieniony ekran to 3 miesiące