Wymiana ekranu czy zbitej szybki w iPhone w nieautoryzowanym serwisie nie powoduje już utraty gwarancji Apple!

Oceń stronę
[Ocen: 0 Średnia: 0]

Wymiana ekranu czy zbitej szybki w iPhone w nieautoryzowanym serwisie nie powoduje już utraty gwarancji Apple!

Jak donoszą największe światowe i krajowe portale technologiczne Apple postanowiło zmienić swoją politykę gwarancyjną. Do tej pory było tak, że po naprawie iPhone w serwisie nieautoryzowanym traciliśmy gwarancję producenta. Od teraz serwis autoryzowany Apple będzie honorował gwarancję producenta nawet w sytuacji gdy np. wymieniliśmy ekran w serwisie nieautoryzowanym.

Przykład: Jeżeli wymieniłeś/aś ekran w ZbitaSzybka.pl a po jakimś czasie przestała działać płyta główna i nie ma to związku z wymianą ekranu a jest to wada fabryczna płyty głównej to Apple naprawi urządzenie w ramach gwarancji za darmo! ??? (urządzenie musi być na gwarancji)

Trzeba jednak pamiętać, że usługa musi być wykonana profesjonalnie. Urządzenie nie może posiadać żadnych uszkodzeń węwnętrznych spowodowanych przez “kiepski” serwis, nie może brakować śrubek, wszystkie elementy montażowe muszą być na swoim miejscu itd. Chodzi o to, że urządzenie musi być naprawione przez serwis stosujący najlepsze praktyki serwisowe taki jak ZbitaSzybka.pl.

Dlaczego setki klientów decyduje się na naprawę ekranu w ZbitaSzybka.pl? Ponieważ usługa autoryzowana, trwa o wiele dłużej średnio 7 a nawet 14 dni! W ZbitaSzybka.pl usługa trwa średnio 1h! Od teraz już nie musisz rozstawać się z Twoim urządzeniem na tak długi czas! Naprawiając w ZbitaSzybka.pl nie stracisz gwarancji na Twoje urządzenie z iOS a usługę masz wykonaną w najwyższej jakości w godzinę!

Zapraszamy do naszych salonów firmowych w Warszawie, Gdyni, Krakowie, Bydgoszczy oraz naszych serwisów partnerskich we Wrocławiu, Białymstoku, Dąbrowie Górniczej, Lublinie itd. Zapraszamy do kontaktu z naszym BOK ( Biuro obsługi) pod numerem telefonu 792 11 44 44 w celu umówienia się na ekspresową naprawę ?

3 Replies to “Wymiana ekranu czy zbitej szybki w iPhone w nieautoryzowanym serwisie nie powoduje już utraty gwarancji Apple!”

  1. NellA pisze:

    Nie rozumiem, czy jezeli moj telefon posiada gwarancję i został zakupiony w sklepie play na abonament, ale jest ze ma gwarancję na sprzęt i wsparcie techniczne.
    To czy jezeli rozbije mi się szybka/wyleje się ekran/bateria spadnie mi do minimum kondycji itp, czy jest to bezpłatna wymiana ekranu,szybki czy baterii?

  2. ginijo1913@goonby.com pisze:

    Dlaczego piszecie, że w autoryzowanym serwisie naprawa trwa średnio 7 dni, a i…. wymienia w godzinę? Piszecie o czymś o czym nie macie pojęcia

    1. zbitaszybka pisze:

      Oj mamy bardzo duże pojęcie. Prowadzimy sieć w 11 miastach PL i mamy aktualnie 23 salony. Średni czas we wszystkich salonach w PL aktualnie to okołom 4 dni. Dodatkowo wysyłkowo to nawet 14 dni. Fakt, że są serwisy które robią to w 1h co jest bardzo dobrą informacją nie zmienia statystyki. Prosimy podzwonić po 30 wybranych serwisach autoryzowanych w PL i dowiedzieć się o średni czas usługi. Wybrać miasta z całego przekroju nie tylko stolice.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *