792 11 44 44 SERWIS iPhone iPad MacBook Warszawa, Katowice, Gdańsk, Rzeszów, Łódź, Gdynia, Bydgoszcz, Kraków.

Aplikacja sama się zamyka, nie odpowiada, nie mogę jej otworzyć? Jak poradzić sobie z aplikacjami na iPhone/iPad? | PORADNIK

Dostajemy coraz więcej informacji od naszych klientów, którzy mają problemy z samoczynnym zamykaniem się aplikacji. Często nie mogą również ich otworzyć lub wybrany program po prostu nie odpowiada. Wskarzemy Wam czynności, które pozwolą na rozwiązanie wspomnianych problemów.

Wymuszenie zamknięcia aplikacji

  1. Przyciśnij dwukrotnie przycisk Home lub przesuń palcem od dołu do góry ekranu robiąc krótką pauzę na środku ekranu (w iPhone X i nowszym)
  2. Przesuwaj palcem w lewo lub prawo, by znaleźć aplikację, którą chcesz wyłączyć
  3. Aby ją wyłączyć przeciągnij palcem w górę na podglądzie wybranej aplikacji
  4. Teraz możemy ponownie otworzyć zamkniętą aplikację i sprawdzić czy działa poprawnie

Ponowne uruchomienie urządzenia

Sekcję podzielimy na dwie części: iPhone 8 lub starszy model (wraz z iPod touch oraz iPad) oraz iPhone X i nowsze. Proces ponownego uruchamiania urządzeń różni się w zależności od sprzętu, z którego korzystamy.

Dla iPhone 8 lub starszy model (wraz z iPod touch oraz iPad):

  1. Naciśnij przycisk Power (na górze lub boku urządzenia) i poczekaj, aż pojawi się okno z suwakiem
  2. Przeciągnij suwak, by całkowicie wyłączyć urządzenie
  3. Po wyłączeniu ponownie przytrzymaj przycisk Power na górze lub boku urządzenia i poczekaj na ponownie uruchomienie się smartfona bądź tabletu
  4. Spróbuj jeszcze raz włączyć aplikację, która wcześniej nie odpowiadała

Dla iPhone X lub nowszy model:

  1. Naciśnij przycisk Power (z boku urządzenia) oraz dowolny klawisz głośności (po lewej stronie) i poczekaj na pojawienie się okna z suwakiem
  2. Przeciągnij suwak, by całkowicie wyłączyć urządzenie
  3. Kiedy urządzenie się wyłączy, ponownie naciśnij i przytrzymaj przycisk Power (z boku) do momentu, w którym urządzenie się nie włączy
  4. Spróbuj jeszcze raz włączyć aplikację, która wcześniej nie odpowiadała

Usunięcie i ponowna instalacja aplikacji

  1. Naciśnij i przytrzymaj wybraną aplikację do momentu, w którym aplikacja zacznie delikatnie drżeć i pojawi się  w lewym górnym rogu aplikacji
  2. Klikamy w  w lewym górnym rogu wybranej aplikacji
  3. Wybieramy opcję Usuń. Na iPhone 8 (i starszych) przyciskamy Home Button (guzik Touch ID). Na iPhone X i nowszym klikamy Gotowe w prawym górnym rogu.

Sprawdź aktualizacje – to bardzo ważne!

W pierwszej kolejności upewnij się, że jesteś w posiadaniu najnowszej wersji iOS na swoim iPhone lub iPad. Kolejna sprawa to dostępność aktualizacji dla aplikacji, które znajdują się na Twoim urządzeniu. W łatwy sposób możesz sprawdzić czy korzystasz z najnowszej wersji programu na swoim urządzeniu.

  1. Na iPhone/iPad wejdź w App Store
  2. Następnie przejdź do sekcji Uaktualnienia (na dole po prawej stronie)

  3. Jeśli są dostępne jakiekolwiek aktualizacje pokażą się na samej górze. Możesz zaktualizować każdą aplikację z osobna lub wszystkie za jednym zamachem
  4. Czasami aktualizacja danej aplikacji może wymagać podania Apple ID oraz hasła

Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie serwisu albo chcesz wiedzieć, co aktualnie dzieje się w naszej ekipie wpadaj na sociale:

FB: ZbitaSzybka Fanpage
IG: ZbitaSzybka
TT: ZbitaSzybka

MASZ USZKODZONEGO IPHONE’A? INNY SERWIS NIE PODJĄŁ SIĘ NAPRAWY? WPADAJ DO ZBITASZYBKA SERWIS!

TWÓJ XIAOMI MI 6, XIAOMI MI 7 LUB XIOAMI MI 8 NIE CHCE SIĘ WŁĄCZYĆ, NIE UZNALI CI GWARANCJI W HUAWEI? ZAPRASZAMY DO JEDNEGO Z NASZYCH PUNKTÓW SERWISOWYCH!

Znajdziesz nas w: Warszawie, Gdyni, Krakowie, Bydgoszczy, Gdańsk Główny, Rzeszowie, Gdańsk Wrzeszcz, Łódź, Katowice.

ZbitaSzybka serwis iPhone, MacBook, iPad, iPod, Xiaomi, Huawei. ZADZWOŃ DO NAS:
+48 792 72 44 44 lub +48 792 11 44 44

Share this post
  , , , , , , , , , , , ,


Dodaj komentarz