W sieci coraz częściej możemy znaleźć informacje o „samozapłonie” smartfonów Apple różnych generacji. Problem ten dotknął m.in. iPhone’a 6, 6s, 7 czy X. Ostatnio padło również na najnowszy model – Xs Max.
iPhone Xs Max lubi ciepło
Jakiś czas temu „samozapłonowi” uległ iPhone Xs Max pewnego użytkownika w Columbus (Ohio, Stany Zjednoczone). Smartfon był używany zaledwie 3 tygodnie. Pewnego razu Josh Hillard zauważył, że jego urządzenie zaczyna się dymić i palić (było w tylnej kieszeni jego spodni).
Po całym zajściu udał się do jednego z autoryzowanych salonów Apple, by rozwiązać problem, który go spotkał. I tutaj zaczyna się chyba najdziwniejsza część całej historii.
Mianowicie Josh wrócił do domu ze swoich „spalonym” iPhonem. Wszystko przez to, że nie zgodził się on na wysłanie Xs Max’a do centrali, by ustalić przyczynę „samozapłonu”. Można więc przypuszczać, że właściciel przyczynił się do uszkodzenia swojego smartfona.
Niewykluczone, że właściciel korzystał z nieoryginalnych akcesoriów, co mogło przyczynić się do powstałej szkody. Smartfon mógł również być niedbale użytkowany (na przykład liczne upadki).
Źródło&Grafika: https://9to5mac.com/2018/12/29/iphone-xs-max-fire-exploded/
Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie serwisu albo chcesz wiedzieć, co aktualnie dzieje się w naszej ekipie wpadaj na sociale:
FB: ZbitaSzybka Fanpage
IG: ZbitaSzybka
TT: ZbitaSzybka
MASZ USZKODZONEGO IPHONE’A? INNY SERWIS NIE PODJĄŁ SIĘ NAPRAWY? WPADAJ DO ZBITASZYBKA SERWIS!
TWÓJ XIAOMI MI 6, XIAOMI MI 7 LUB XIOAMI MI 8 NIE CHCE SIĘ WŁĄCZYĆ, NIE UZNALI CI GWARANCJI W HUAWEI? ZAPRASZAMY DO JEDNEGO Z NASZYCH PUNKTÓW SERWISOWYCH!
Znajdziesz nas w: Warszawie, Gdyni, Krakowie, Bydgoszczy, Gdańsk Główny, Rzeszowie, Gdańsk Wrzeszcz, Łódź, Katowice.
ZbitaSzybka serwis iPhone, MacBook, iPad, iPod, Xiaomi, Huawei, Samsung.
ZADZWOŃ DO NAS:
+48 792 72 44 44 lub +48 792 11 44 44