Jak zrobić hard reset w iPhone 8/8 Plus i wprowadzić w tryb DFU? | PORADNIK

Oceń stronę
[Ocen: 0 Średnia: 0]

W najnowszych słuchawkach od Apple mamy zaimplementowaną nową drogę dojścia do DFU i hard resetu.

Czasem najlepszym zdarzają się problemy

Kiedyś możesz potrzebować zrobić “twardy reset” w swojej ósemce lub jej większym bracie i nie będzie w tym nic dziwnego. Nawet najlepsze urządzenia potrzebują czasem złapać “kolo ratunkowe”.

W poniższych akapitach znajdziecie informacje jak zrobić hard reset i wprowadzić urządzenie w tryb DFU.

Tryb DFU w iPhone 8/8 Plus

  1. Podłączamy naszego iPhone’a do komputera za pomocą kabla Lightning;

  2. Włączamy aplikację iTunes na naszym komputerze (Windows/Mac);

  3. Wciskamy raz przycisk plus (poogłaszanie) potem raz przycisk minus (ściszanie)

  4. Niezwłocznie wciskamy przycisk Power i trzymamy go przez 10 sekund aż ekran stanie się czarny;

  5. Nie puszczając przycisku Power, wciskamy i trzymamy przycisk minus  (ściszanie) przez 5 sekund;

  6. Teraz puszczamy przycisk Power, ale dalej trzymamy przycisk minus (ściszanie) przez kolejne 5 sekund;

  7. Jeżeli ekran pozostaje nadal wygaszony, iPhone został poprawnie wprowadzony w tryb DFU. W aplikacji iTunes pojawi się stosowny komunikat, a my będziemy mogli naprawić nasze urządzenie

Hard reset iPhone’a 8/8 Plus

  1. Wciskamy przycisk zwiększania głośności i szybko go puszczamy;

  2. Wciskamy przycisk zmniejszania głośności i równie szybko puszczamy go;

  3. W tym momencie wciskamy i przytrzymujemy przycisk Power do momentu, w którym nasz iPhone nie zostanie ponownie uruchomiony

Na zakończenie słów kilka

Chciałbym wyjaśnić nowym użytkownikom iPhone’ów do czego może przydać się tryb DFU i “twardy” restart naszego urządzenia. Jeśli chodzi o pierwsze pojęcie to będzie nam potrzebne jeśli np. zapomnimy hasła lub nie będziemy mogli odtworzyć kopii zapasowej w normalny sposób.

Hard reset natomiast przyda nam się w momencie kiedy urządzenie odmówi posłuszeństwa i po prostu się zawiesi. Dodatkowo możemy użyć powyższej opcji podczas np. braku przekazania dźwięku do słuchawek lub problemach z aparatem/zasięgiem. Dzięki temu mamy szansę na naprawę urządzenia i nie odsyłanie go do serwisu.


Wpadajcie na nasze sociale!
FB: ZbitaSzybka
IG: ZbitaSzybka
TT: ZbitaSzybka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *